مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-14دانش

نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه، - نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هرچه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه، توسط انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه، در مرحله اول حداکثر تا 26 فروردین ماه، باید فایل صوتی سه دقیقه ای ایده سخنرانی خود را منطبق بر شیوه نامه مسابقه (دریافت از اینجا) به نشانی STP_admins@ در شبکه های اجتماعی یا رایانامه anjomanelmi@ut.

ac.

ir ارسال کنند.

پس از ارزیابی اولیه، نتایج در 3 اردیبهشت اعلام خواهد شد.

منتخبان این مرحله، حداکثر تا 17 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی 12 دقیقه ای خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود

نهمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود