مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-14فرهنگي

ابراهیم حاتمی کیا گفت فیلمت خیلی تلخ است/ روایت «آقای مدیر» از تهران


علی نیکبخت کارگردان مستند «آقای مدیر» که با موضوع مشکلات شهر تهران ساخته شده است، از نقد ابراهیم حاتمی کیا بر تلخی این مستند گفت.

- علی نیکبخت کارگردان مستند آقای مدیر که با موضوع مشکلات شهر تهران ساخته شده است، از نقد ابراهیم حاتمی کیا بر تلخی این مستند گفت.

علی نیکبخت کارگردان مستند آقای مدیر به تهیه کنندگی احمد شفیعی و تولید شده در خانه مستند، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ایده این فیلم و ارتباط آن با مستند انتقال پایتخت گفت: مستند انتقال پایتخت پروژه عظیمی در حدود 400 دقیقه به همراه پرونده های مختلف است؛ بحران ها، معضلات، تهدیدها، فرصت ها و.

زمانی که مشغول ساخت این مستند بودیم من با شکلی از گفتگو در این مسیر مواجه شدم که جنس آن با گفتگوهای دیگر این کار قدری متفاوت بود و به شکل دیگری درباره شیوه مدیریت شهری پرسش هایی را به میان می آورد.

او ادامه داد: 2 کارشناس بین المللی که با آن ها در این مستند گفتگو کردیم سوالاتی را مطرح کردند که در ابتدا شاید پاسخ به آن ها ساده و پیش پا افتاده بودند اما کمی که عمیق تر وارد جریان مدیریت شهری می شویم، می فهمیم به آن آسانی هم نیست، یک نظام مدیریتی یکپارچه را نیازمند است و اگر این نظام مدیریتی یکپارچه و دقیق نباشد می تواند تا دگرگونی حکمرانی نیز پیش رود و این اتفاق بسیار خطرناکی است چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم حاتمی کیا گفت فیلمت خیلی تلخ است/ روایت «آقای مدیر» از تهران

ابراهیم حاتمی کیا گفت فیلمت خیلی تلخ است/ روایت «آقای مدیر» از تهران