مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-14ورزشي

تایید انتخابات تکواندو از سوی دیوان عدالت اداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو که در تاریخ 15 دی انجام شد، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه و یکی از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو از وزارت ورزش و جوانان به دیوان عدالت اداری شکایت .

- دیوان عدالت اداری با رد شکایت یکی از اعضای مجمع، صحت انتخابات فدراسیون تکواندو را تایید و اعلام کرد که انتخاب هادی ساعی ایراد قانونی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو که در تاریخ 15 دی انجام شد، حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی پومسه و یکی از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو از وزارت ورزش و جوانان به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و خواستار ابطال انتخابات شد.

از آنجا که طبق قانون برای انتخاب رییس فدراسیون به نصف +1 رای اعضای مجمع نیاز است، شاکی این انتخابات معتقد بود با احتساب 57 عضو حاضر در مجمع، فرد منتخب باید صاحب 30 رای می شد اما هادی ساعی با کسب 29 رای به عنوان رییس فدراسیون معرفی شده است.

شعبه 45 دیوان عدالت اداری پس از بررسی های انجام شده، ضمن تایید انتخابات فدراسیون تکواندو، در بخشی از رای خود آورده است: اعضاء حاضر در این مجمع 57 نفر بودند اما 56 رای اخذ شد که دلیل آن عدم شرکت نماینده وزارت ورزش و جوانان در فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید انتخابات تکواندو از سوی دیوان عدالت اداری

تایید انتخابات تکواندو از سوی دیوان عدالت اداری