مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-14سياسي

لزوم حمایت واقعی از مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام هشدار نسبت به وضعیت کنونی مخابرات به عنوان یک شرکت زیرساختی گفت: لازم است رویکرد دولت تغییر یابد و از مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی حمایت همه جانبه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از مرکز نورونتا و مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران که با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشریح نقش بنیادی مخابرات در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور گفت: بدین منظور یک نگاه تحول محور، در رویکرد بخش حاکمیتی به بنگاه های اقتصادی خصوصی شده به ویژه مجموعه مخابرات لازم است.

مهندس سلطانی در این مراسم با بیان اینکه اکنون سازمان های مختلفی مانند جمعیت هلال احمر، بانک ها ، بیمه ها و شرکت های مهم از خدمات مختلف مخابرات مانند نورونتا اسفاده می کنند گفت: با این حال پس از خصوصی شدن اجازه افزایش تعرفه به مخابرات داده نشد که ضربه بزرگی به کل اقتصاد دیجیتال کشور وارد کرده است.

وی با تشریح نقش بنیادی مخابرات در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور گفت: اگر مخابرات به جایگاه اصلی خود بازگردد، اقتصاد د انش بنیان و دیجیتال محور در تمام نقاط کشور دگرگون شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت واقعی از مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی

لزوم حمایت واقعی از مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی