مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-14سياسي

لزوم تشکیل هسته متمرکز مردمی برای بزرگداشت روز نیمه شعبان


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید یک هسته متمرکز مردمی برای بزرگداشت نیمه شعبان تشکیل شود تا مبادا برپایی گرامیداشت این روز بزرگ محدود به چند سازمان و نهاد مختلف باقی بماند.

- به گزارش، آیت الله سیداحمد علم الهدی شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه مهدویت خراسان رضوی اظهار کرد: مردم متولی تکریم روز ولادت امام زمان (عج) هستند و باید از این اصل اساسی پاسداری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه برپایی راهپیمایی روز نیمه شعبان در مشهد به عنوان یک سنت پسندیده، موردتوجه و عنایت امام رضا (ع) خواهد بود، بیان کرد: تاکنون هر عملی که در تاریخ این انقلاب با درون مایه عشق و اخلاص انجام شده، ثمرات چشمگیر و برکات بسیار درپی داشته است که یک نمونه از این برنامه های مخلصانه، سنت حسنه راهپیمایی مردمی نیمه شعبان در مشهدالرضا (ع) است که پس از سال ها، هم اکنون با استقبال پرشور مجاوران مؤمن امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تقویت مشارکت مردم در گرامیداشت سالروز ولادت امام زمان (عج) در نیمه ماه شعبان المعظم گفت: اینکه مردم مشهد در این روز عزیز از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی به راه می افتند، یک حرکت نمادین مبتنی بر فلسفه همراهی با نهضت امام زمان (عج) در مسیری است که ائمه اطهار (ع) و ارواح مطهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل هسته متمرکز مردمی برای بزرگداشت روز نیمه شعبان

لزوم تشکیل هسته متمرکز مردمی برای بزرگداشت روز نیمه شعبان