مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-14سياسي

زندان همیشه پاسخگو نیست/ لزوم استفاده از مجازات های جایگزین حبس


باید به این باور برسیم که مجازات زندان همیشه پاسخگو نیست و گاهی به دیگر معضلات اجتماعی هم منجر می شود بنابراین باید از جایگزین های مجازات حبس بیشتر استفاده کرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید به این باور برسیم که مجازات زندان همیشه پاسخگو نیست و گاهی به دیگر معضلات اجتماعی هم منجر می شود بنابراین باید از جایگزین های مجازات حبس بیشتر استفاده کرد.

یدالله موحد در نشست مطبوعاتی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم در رابطه با اهم اقدامات استان در این حوزه بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در دراز مدت پاسخش نصیب جامعه خواهد شد.

وی افزود: برنامه هایی که در این حوزه اجرا می شود بر اساس نظر کارشناسان مبنی بر اثربخش بودن آن ها است؛ شورای پیشگیری از وقوع جرم کل استان 205 جلسه در سال جاری برگزار کرده است.

موحد ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در سال 1400 انجام شد برگزاری 393 دوره آموزشی پیرامون مسائل اجتماعی است؛ همچنین دو همایش در زرند و بم با موضوع مانع زدایی از فعالیت های اقتصادی داشتیم که با استقبال خوبی هم روبه رو شد.

وی در خصوص محله شهید همت اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی در همه حوزه ها در این محله انجام شده و در حال انجام است؛ 80 هکتار از اراضی دولتی در این محله سامان دهی شد تا به مسکن ملی اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان همیشه پاسخگو نیست/ لزوم استفاده از مجازات های جایگزین حبس

زندان همیشه پاسخگو نیست/ لزوم استفاده از مجازات های جایگزین حبس