مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-14ورزشي

اجرای 500 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در آذربایجان غربی


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از اجرای بیش از 500 عنوان برنامه مختلف و متنوع در هفته جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از اجرای بیش از 500 عنوان برنامه مختلف و متنوع در هفته جوان در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی و شرایط کرونایی برگزار می شود، اظهار داشت: امسال برنامه های هفته جوان با محوریت کارآفرینی، مسابقات و کارگاه های ورزشی، همایش های گفت وگو محور جوانان، جشن های شعبانیه، جشنواره ها، کارگاه های دانش افزایی، جشن های محله محور، گلریزان کمک های مؤمنانه و یادواره های شهدا به همت سمن های جوانان و مشارکت جمعی از نهادهای فرهنگی اجرا می شود.

وی ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، همایش جوان ایرانی، جهاد تبیین و گرامیداشت شهدا، برگزاری جشن های نیمه شعبان، جشنواره نشاط و آگاهی بخشی در محلات محروم، همایش نقش هوش مصنوعی در بحران کرونا و پسا کرونا و نحوه سبک زندگی در شرایط بحرانی، گفتمان اجتماعی نقش جوانان در شرایط پسا کرونا، نشست جوانان با مسئولین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در آذربایجان غربی

اجرای 500 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در آذربایجان غربی