مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-14حوادث

«چهارشنبه سوری» چهارشنبه سوزی نشود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: اجرای پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک توسط سازمان آتش نشانی گامی برای حفظ سلامت شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدیر موسی خانی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح به خصوص در فضای مجازی شده است، افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی چهارشنبه پایان سال را با آرامش و بدون آتش بازی و مواد محترقه خطرناک سپری و به استقبال بهار نو بروند.

وی با اشاره به تدارک 37 برنامه مختلف از سوی شهرداری قزوین به منظور کاهش خطرات چهارشنبه پایان سال گفت:هر ساله در چهارشنبه آخر سال حوادث ناگواری برای هموطنان به ویژه نوجوانان که دارای حس کنجکاوی و شور و هیجانی هستند اتفاق می افتد که کام خانواده ها را در آستانه نوروز تلخ میکند.

 موسی خانی ادامه داد: متاسفانه خسارت های مالی و جانی حوادث ناشی از اقدامات آگاهانه و و یا نا آگاهانه افراد در این روز به قدری بالاست که در بیشتر مواقع قابل جبران نیست .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد :سازمان آتش نشانی قزوین در این پویش یادآوری می کند که پیشگیری مقدم بر اقدامات خدماتی پس از حوادث و خسارت های ناشی از رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخر سال است و با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهارشنبه سوری» چهارشنبه سوزی نشود

«چهارشنبه سوری» چهارشنبه سوزی نشود