مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-14سياسي

کوچه تکانی پایتخت همزمان با خانه تکانی شهروندان در آستانه نوروز


شهرداری تهران همزمان با خانه تکانی شهروندان برای ایام نوروز و با هدف آماده سازی شهر برای نیمه شعبان نظافت معابر شهر تهران رادر قالب طرح کوچه تکانی اجرایی می کند.

- شهرداری تهران همزمان با خانه تکانی شهروندان برای ایام نوروز و با هدف آماده سازی شهر برای نیمه شعبان نظافت معابر شهر تهران رادر قالب طرح کوچه تکانی اجرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عزیزی صبح امروز دوشنبه در جریان آغاز طرح کوچه تکانی در تشریح جزییات این طرح گفت: همزمان با خانه تکانی شهروندان و با توجه به نزدیکی نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) شهرداری تهران طرح کوچه تکانی را در سطح مناطق 22 گانه اجرایی کرده تا چهره شهر برای نیمه شعبان و ایام نوروز آماده شود.

وی افزود: بیش از20 هزار نفر کارگر خدمات شهری در این طرح از ساعت 9 صبح امروز تا ساعت 14 نظافت و روفت و روب معابر و کوچه های سطح شهر تهران را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: نظافت و پاکسازی معابر شهر تهران از وظایف سازمان مدیریت پسماند و حوزه خدمات شهری شهرداری تهران است و به صورت روتین این کار انجام می شود اما در آستانه نیمه شعبان طرح کوچه تکانی به صورت ویژه در مناطق انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش دیگری از این مراسم جوانی شهردار منطقه 3 در تشریح جزییات طرح کوچه تکانی گفت: در سطح منطقه 3 چند محله کم برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچه تکانی پایتخت همزمان با خانه تکانی شهروندان در آستانه نوروز

کوچه تکانی پایتخت همزمان با خانه تکانی شهروندان در آستانه نوروز