مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-14اقتصادي

تشدید کنترل بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شب عید


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار، از تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی ویژه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401 در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار، از تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی ویژه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401 در این شهرستان خبر داد.

هادی اسکندری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از 14 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 16 اردیبهشت سال 1401 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در قالب این طرح اکیپ های بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، غذاخوری ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت و بازرسی خواهند کرد، به طوری که در همین راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون در بیش از 10 هزار بازدید 14 تن فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش های مستمر تمامی همکاران در این زمینه 9 هزار و 969 راس دام سبک و سنگین با وزن تقریبی 320 تن مورد بازرسی قرار گرفت که از این میزان چیزی بالغ بر 11 تن لاشه غیر قابل مصرف در کشتارگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید کنترل بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شب عید

تشدید کنترل بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شب عید