مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 07:422022-03-14سياسي

آفتاب یزد: اشتباه در مقابل روسیه ممکن است پایان کار بایدن باشد


روزنامه آفتاب یزد از قول یک کارشناس تأکید کرد؛ بایدن در مقابل روسیه اشتباه می کند و نه در موضوع اوکراین و نه هیچ موضوع سیاست خارجه دیگر، دستاوردی نداشته و ضعیف ظاهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه آفتاب یزد از قول یک کارشناس تأکید کرد؛ بایدن در مقابل روسیه اشتباه می کند و نه در موضوع اوکراین و نه هیچ موضوع سیاست خارجه دیگر، دستاوردی نداشته و ضعیف ظاهر شده است.

این روزنامه اصلاح طلب از قول علی بیگدلی نوشت: پوتین در ماجرای اوکراین خیلی توجهی به تحریم ها ندارد چون چشم اندازی که پیش روی خود ترسیم کرده حکایت از آن دارد که دولت جایگزین بایدن و فـــردای اروپا به گونه ای است که همه ضـرر و زیان های احتمالی را یکجا جبران خواهد کرد.

آمریکا نباید سختگیرانه علیه مسکو اعلام موضع کند به هر حال روسیه در زمینه نظامی کشور قدرتمندی است از منظر اقتصادی نیز به این سادگی ها از پا درنخواهد آمد.

غربی ها مخصوصا آمریکا دارند اشتباه می کنند و این فشارها و تحریم های اقتصادی جواب نمی دهد وقتی روی ایران که اقتصاد ضعیف تری نسبت به روسیـــه دارد جواب نداد روی روسیه هم جواب نمی دهد و این باعث می شـود که خشم کاذبی را در پوتین بـه وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: اشتباه در مقابل روسیه ممکن است پایان کار بایدن باشد

آفتاب یزد: اشتباه در مقابل روسیه ممکن است پایان کار بایدن باشد