مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-13حوادث

باند سرقت های 10 ثانیه ای متلاشی شد


اعضای یک باند سرقت خودرو که فقط در 10 ثانیه با شکستن شیشه خودروها ، ضبط و پخش سرقت می کردند با تلاش نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجا در مشهد به دام افتادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل در پی دستبرد سارقان به یک خودرو در بولوار پیروزی مشهد، بلافاصله عوامل تجسس کلانتری شهرک ناجا، تحقیقات گسترده ای را با بازبینی دوربین های مدار بسته آغاز کردند.

کنکاش های پلیس بیانگر آن بود که دزدان با شکستن شیشه خودروی ال 90 ضبط و پخش آن را فقط در 10 ثانیه به سرقت برده و سپس سوار بر یک دستگاه پژو 206 نقره ای از محل گریخته اند.

با این سرنخ بی درنگ رصدهای اطلاعاتی با صدور دستوراتی از سوی سرهنگ محمد فیاضی (رییس کلانتری ناجا) آغاز و مشخص شد که خودروی پژو متعلق به زنی است که در بولوار شهید کریمی سکونت دارد.

این درحالی بود که تحقیقات غیرمحسوس عوامل انتظامی نشان می داد: مالک خودرو هیچ گونه سابقه سویی ندارد ولی یکی از برادرانش به نام حسین- ر معتاد به مواد مخدر است و از اوضاع اجتماعی مناسبی برخوردار نیست.

به همین دلیل نیروهای تجسس با استفاده از راهنمایی های ارزنده قاضی خدابنده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و کسب مجوزهای قضایی وارد عمل شدند و پس از آن که مشخص شد خودروی پژو 206 هنگام وقوع سرقت در اختیار برادر 32 ساله این زن جوان (مالک خودرو) بوده است، وی را در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت های 10 ثانیه ای متلاشی شد

باند سرقت های 10 ثانیه ای متلاشی شد