مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 22:422022-03-13دانش

تعامل دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری باید بیشتر شود


معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعامل دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری باید بیشتر شود و این امر سبب می شود کشور در حوزه علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعامل دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری باید بیشتر شود و این امر سبب می شود کشور در حوزه علم و فناوری پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

علی خیرالدین روز یک شنبه 22 اسفند ماه، در دومین آیین تجلیل از فناوران برتر آذربایجان شرقی به صورت ارتباط تصویری، اظهار کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، از قوی ترین پارک های علم و فناوری کشور از نظر پژوهش و اقدامات موثر در این حوزه است.

وی ادامه داد: با توجه به قرارداد 25 ساله با چین، خوشبختانه در این مدت کوتاه همکاری بسزایی با دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور چین داشته ایم.

معاون فناوری وزیر علوم گفت: امیدوارم با برگزاری چنین همایش های پربار در سراسر کشور، انگیزه شرکت های دانش بنیان برای فعالیت بیشتر زیاد شده و با قدرت بیشتری به راه خود ادامه دهند.

پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مصمم برای رسیدن به اهداف بزرگ خود است عبدالرضا واعظی، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در ادامه دومین آیین تجلیل از فناوران برتر آذربایجان شرقی، گفت:برخی از شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری باید بیشتر شود

تعامل دانشگاه ها با پارک های علم و فناوری باید بیشتر شود