مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-13اجتماعي

تربیت معلمین در تراز انقلاب اولویت باشد/ تولیدمحتوای جهاد تبیین در مظلومیت


معلمین در تراز انقلاب باید در جامعه فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: باید به طور ویژه در جهاد تبیین کار شود متاسفانه محتوا به اندازه کافی در این زمینه وجود ندارد باید موضوع گزینش معلمان به صورت جدی مورد توجه داشته باشد و افرادی در این حوزه فعالیت کنند که در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از بزرگترین دستگاه های دولتی و اداری کشور محسوب می شود، تصریح کرد: آموزش و پرورش بیشترین افراد جامعه هدف را در اختیار دارد باید در این راستا جهاد تبیین دیده شود.

* در آموزش نسبت به پرورش پررنگ تر عمل کردیم فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: متاسفانه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با اطلاعات اندک وارد مرحله جوانی و نوجوانی می شوند در شرایطی که فضای بازی و تخریب های مجازی از سوی دشمن صورت می گیرد دانش آموزان نمی توانند به درستی راه را تشخیص دهند که باید در این راستا کار جدی صورت گیرد.

فخرالدین با بیان اینکه در آموزش نسبت به پرورش پررنگ تر عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه پرورش بسیار عقب هستیم متاسفانه در سند 2030 انحرافاتی در این زمینه ایجاد شد و این سند به صورت غیرقانونی توسط افرادی که صلاحیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت معلمین در تراز انقلاب اولویت باشد/ تولیدمحتوای جهاد تبیین در مظلومیت

تربیت معلمین در تراز انقلاب اولویت باشد/ تولیدمحتوای جهاد تبیین در مظلومیت