مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-13اقتصادي

14 نوروزگاه در گلستان برپا می شود


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برنامه ریزی برای برگزاری 14 نوروزگاه در همه شهرستان های استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و در حال حاضر هم ستاد ملی سفر را به صورت سفر هوشمند و با تزریق حداقل دو دوز واکسن برای هم وطنان مجاز می داند.

وی با تشریح تصمیمات ستاد مرکزی تسهیلات سفر در کشور برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: در سفرهای نوروزی اولویت با مراکز اقامتی رسمی خواهد بود و اگر محدودیتی ایجاد شود از سایر ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان یادآور شد: برای نوروز 1401 در سطح استان 10 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهیا شده است و علاوه بر آن هشت هزار و 200 نفر ظرفیت هم در مدارس و توسط آموزش وپرورش مهیا خواهد بود.

برنامه ریزی برای برگزاری 14 نوروزگاه در همه شهرستان های گلستان فرمانی بیان کرد: در ایام نوروز و از دوم لغایت 12 فروردین ماه 14 نوروزگاه در همه شهرستان های استان برنامه ریزی شده اکه اجرای موسیقی اقوام، بازی های بوم و محلی، جنگ های شادی، مسابقه های فرهنگی، غذاهای محلی، صنایع دستی و سوغات از اهم برنامه های اجرایی در این مراسم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 نوروزگاه در گلستان برپا می شود

14 نوروزگاه در گلستان برپا می شود