مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-13سياسي

یاد و فرهنگ شهید باید برای همیشه در جامعه زنده بماند


امام جمعه کردکوی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: یاد و فرهنگ شهید برای همیشه باید در جامعه زنده بماند.

- حجت الاسلام محمد شیخی در مراسم تعویض سنگ مزار شهید فیض الله غضنفری(شهید تازه احراز هویت شده) اظهار کرد: شهید فیض الله غضنفری مهمان شهرستان کردکوی است و ما اهالی این شهرستان از فیض وجود مبارک این شهید بزرگوار و دو شهید خوشنام دیگر برخوردار هستیم.

وی از خانواده شهید غضنفری که تداوم افتخار میزبانی این شهید بزرگوار را به مردم ولایتمدار شهرستان کردکوی دادند قدردانی کرد و افزود: امیدوارم قدردان محبت و عنایت خانواده شهید باشیم و از برکات پیکر پاک این سه شهید عزیز ما نیز متنعم شویم.

امام جمعه کردکوی با تأکید بر اینکه بیان فضائل شهدا، برپایی مراسم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از سیره بزرگان است، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، برپایی مجلس شهید و یادآوری اهداف و ایثار شهدا جزو ضروریات نظام اسلامی است به همین دلیل به ما سفارس کردند که برای اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) هر سال مجلس سوگواری برپا کنید چراکه از جان خود برای اسلام گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و فرهنگ شهید باید برای همیشه در جامعه زنده بماند

یاد و فرهنگ شهید باید برای همیشه در جامعه زنده بماند