مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-13اقتصادي

اتری این قطار با جاذبه زمین شارژ می شود


فورتسکیو دارای 16مجموعه قطار مختلف است که هر یک از آن ها حدود 2.

8 کیلومتر طول و ظرفیت حمل 34 هزار و 404 تن سنگ آهن در 244 واگن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یک شرکت استرالیایی سنگ معدن آهن یک شرکت ساخت باتری مستقر در بریتانیا را خریداری کرد تا نخستین قطار اینفینیتی جهان را بسازد که هنگام حرکت لوکوموتیو از انرژی گرانشی برای شارژ مجدد استفاده می کند.

به نقل از ایندیپندنت، سازندگان آن ادعا می کنند که این فناوری پیشرفته قطار برقی که با باتری کار می کند به این معنی خواهد بود که [این قطار] می تواند محموله را بدون نیاز به توقف برای شارژ مجدد، جابه جا کند.

[شرکت استرالیایی استخراج معدن] فورتسکیو مستقر در پِرت (Perth) اعلام کرد که خرید ویلیامز ادونس اینجینیرینگ (WAE) گذار به انرژی پاک را به شدت سرعت می بخشد و به صنعت کمک می کند که تا پایان این دهه، انتشار کربن را به صفر برساند.

دکتر اندرو فارست، پایه گذار و رییس فورتسکیو، می گوید: قطار اینفینیتی نه تنها حرکت فورتسکیو را برای دستیابی به انتشار کربن صفر تا سال 2030 تسریع می کند، بلکه هزینه های اجرایی ما را نیز کاهش می دهد، بهره وری در هزینه های نگهداری و فرصت های تولید ایجاد می کند.

برای اینکه رهبران اقتصادی و سیاستمداران جهان به این درک برسند که سوخت فسیلی تنها یکی از منابع انرژی است و اینک منابع دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتری این قطار با جاذبه زمین شارژ می شود

اتری این قطار با جاذبه زمین شارژ می شود