مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-13ورزشي

تدارک تاکنون 50 برنامه نوروزی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری یزد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ویژه برنامه های نوروزی این سازمان را تشریح کرد و گفت: معرفی یزد به عنوان شهر میراث جهانی و هویت سازی در برنامه ها و فضاسازی شهری برای مردم دارالعباده و گردشگران نوروزی رویکرد اصلی برنامه های نوروز 1401 شهر یزد است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ویژه برنامه های نوروزی این سازمان را تشریح کرد و گفت: معرفی یزد به عنوان شهر میراث جهانی و هویت سازی در برنامه ها و فضاسازی شهری برای مردم دارالعباده و گردشگران نوروزی رویکرد اصلی برنامه های نوروز 1401 شهر یزد است.

حجت الاسلام مجتبی صداقت امروز یکشنبه 22 اسفندماه در محل موزه خودروهای قدیمی یزد در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه های نوروز 1401 این سازمان اظهار کرد: تاکنون 50 برنامه برای این ایام تدارک دیده شده ولی سعی شده برنامه های نوروز از پویایی برخوردار باشد و از نظرات و ایده های همه بهره مند شویم.

وی از ویژگی برنامه های نوروزی امسال را مصادف شدن شروع آن با نیمه شعبان و خاتمه بافتن آن با آغاز ماه مبارک رمضان خواند و گفت: امسال پیش بینی سیل مسافران نوروزی را نیز داریم به طوری که بنا بر آمارها تاکنون 90 درصد از ظرفیتهای اقامتی استان برای اسکان مهمانان رزرو شده است لذا باید تمام تلاشمان را برای میزبانی خوب از مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک تاکنون 50 برنامه نوروزی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری یزد

تدارک تاکنون 50 برنامه نوروزی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری یزد