مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-13اقتصادي

با خانه های استیجاری غیرمجاز در نوروز برخورد می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: با خانه های استیجاری غیرمجاز در نوروز 1401 برخورد قانونی می شود.

- مهدی مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوزه گردشگری در دو سال گذشته به دلیل ویروس کرونا دچار چالش هایی شد و افت محسوسی را تجربه کرد و بسیاری از مردم و صاحبان کسب و کار در این مدت دچار آسیب های جدی شده اند که باید برای رونق این وضعیت تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا و برنامه ریزی که در موضوع واکسیناسیون انجام شده نوروز امسال پذیرش مسافر را در شهرستان اردستان داشته باشیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با بیان اینکه برای نوروز امسال پیش بینی برپایی چهار ایستگاه خدمات سفر در نقاط مختلف شهرستان را انجام دادیم، تصریح کرد: همچنین برنامه ریزی شده که با حمایت شهرداری ها و بخشداری ها تعدادی نمایشگاه صنایع دستی در مناطق مختلف برپا شود.

مشهدی گفت: در حال حاضر شهرستان اردستان هر هفته میزبان گردشگران داخلی بوده و با کمبود اقامتگاه مواجه است که نوید یک نوروز متفاوت را در این شهرستان می دهد.

وی با بیان اینکه اسکان در مراکز اقامتی دارای مجوز شهرستان اردستان با اجرای پروتکل های بهداشتی برای افرادی که از قبل رزرو کرده اند امکان پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خانه های استیجاری غیرمجاز در نوروز برخورد می شود

با خانه های استیجاری غیرمجاز در نوروز برخورد می شود