مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-13اقتصادي

برای راه اندازی متروی قم قطار نداریم


متروی قم هم اکنون آماده تست گرم است که در این زمینه نیازمند در اختیار داشتن یک رام قطار سه واگنه هستیم تا تست گرم طی 40 روز با جابجایی مسافران انجام شود.

- ، سید مرتضی سقاییان نژاد ظهر یکشنبه در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه سال 1400 شهرداری قم بالای 90 درصد محقق شده و اهداف و برنامه شهرداری در بودجه سال آینده، اولویت بندی شده است.

شهردار قم، گفت: تلاش ما بر این بوده که بودجه واقع بینانه باشد و امیدواریم سال 1401 همانند بودجه امسال که 3 هزار و 600 میلیارد تومان بوده و تقریباً محقق شده در سال آینده نیز تمام تلاش خود را برای تحقق بودجه به کار می ببندیم.

وی گفت: بودجه سال آینده شهرداری قم با احتساب بودجه سازمان های تابعه نزدیک به 4 هزار و 650 میلیارد تومان است که شاهد رشد 17 درصدی بودجه برای سال آینده هستیم.

سقاییان نژاد با اشاره به مصوبه افزایش 57 درصدی حقوق کارگران در سال آینده بیان داشت: در سال جاری 62 میلیاردتومان در هر ماه حقوق و دستمزد داده می شد که با این مصوبه پیش بینی می شود این مبلغ بالغ بر 150 میلیاردتومان باشد؛ با این اوصاف تلاش ما بر این است که بودجه عمرانی به صورت کامل تخصیص یابد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات شهرداری قم در سال 1400 افزود: پروژه خیابان شهیدان برقعی و فاز سوم خیابان شهیدان روحانی از جمله پروژه های شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای راه اندازی متروی قم قطار نداریم

برای راه اندازی متروی قم قطار نداریم