مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-13سياسي

فعال اصلاح طلب: غرب اگر در پی جنگ نبود، روسیه را تحریک نمی کرد


گسترش ناتو به شرق را نمی پذیریم و اگر کشورهای اروپایی و آمریکا به دنبال جنگ نبودند، می توانستند روسیه را تحریک نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری خانه احزاب ایران با محوریت جنگ اوکراین و روسیه، امروز ( یکشنبه 22 اسفند ماه ) با حضور مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری در محل خانه احزاب برگزار شد.

در این نشست کواکبیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید گفت: قرار شد از سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلین نشست خبری در خصوص تحولات بین الملل برگزار شود که بر همین اساس جمشید ایرانی و پورنامدار از مستقلین و بهمن زاده و کریمی از اصلاح طلبان در این نشست حضور پیدا کردند.

وی افزود: تردیدی در این نیست که حمله روسیه به اوکراین از نظر احزاب کشور قابل دفاع نیست؛ همانطور که رهبری گفتند ما طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم.

کواکبیان تاکید کرد: تجاوز در هر جایی که باشد محکوم است ممکن است این تجاوز در یمن و فلسطین باشد و ممکن است در اوکراین که البته گسترش ناتو به شرق را اساسأ نمی پذیریم و اگر کشورهای اروپایی و آمریکا به دنبال جنگ نبودند، می توانستند روسیه را تحریک نکنند؛ بنابراین آمریکا هم در حمله روسیه به اوکراین مقصر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اصلاح طلب: غرب اگر در پی جنگ نبود، روسیه را تحریک نمی کرد

فعال اصلاح طلب: غرب اگر در پی جنگ نبود، روسیه را تحریک نمی کرد