مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-13سياسي

هیأت های مذهبی باید جلودار عرصه جهاد تبیین باشند


اولین نشست از سلسله نشست های گفتگومحور در زمینه موضوعات هیأت و تشکل های دینی به همت سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین نشست از سلسله نشست های گفتگو محور در زمینه موضوعات هیأت و تشکل های دینی به همت سازمان هیأت و تشکل های دینی کشور برگزار شد.

هیأت، کانون جهاد تبیین موضوعی بود که برای این نشست انتخاب شده بود که توسط شبکه عقلانیت شمس و با حضور فعالان عرصه هیأت برگزار شد.

این عنوان باتوجه به دیدار اخیر مداحان با رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان حول مسئله هیأت و اهمیت و جایگاه آن در روشنگری و عرصه جهاد، انتخاب شده بود.

در ابتدای این نشست حسین هوشیار که دبیری جلسه را در اختیار داشت، ضمن خیرمقدم به مدعوین به تشریح اهمیت موضوع و فرمان ولی امر در فراخواندن هیأ ت های مذهبی به عنوان جلودار عرصه جهاد تبیین پرداخت.

در ادامه نیز محمدرضا سنگری به عنوان دبیر علمی نشست با توضیح چیستی و چرایی جهاد تبیین به ارائه مطالبی در راستای تبیین، گفتمان سازی و شرایط و لوازم جهاد تبیین در عصر حاضر پرداخت.

از دیگر سخنرانان نشست حجت الاسلام باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی بود که به عنوان میزبان نشست ضمن تاکید بر اهمیت و اولویت داشتن جهاد تبیین برای جامعه هیأت و فعالان این عرصه، ادامه گفت وگو را به واکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی باید جلودار عرصه جهاد تبیین باشند

هیأت های مذهبی باید جلودار عرصه جهاد تبیین باشند