مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-13سياسي

بیمه مسافرتی سرمد؛ ضمانت آرامش شما


بسیاری از ما هر ساله در تعطیلات سال جدید و عید نوروز و البته به طور ویژه امسال و بعد از واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن پاندمی کووید 19، برای یک مسافرت خاطره انگیز برنامه ریزی می کنیم.

- البته یک مسافرت خاطره انگیز به ویژه اگر مقصد آن خارج از کشور باشد، علاوه بر برنامه ریزی، به امنیت و آرامش خاطر هم نیاز دارد.

اگر در طول سفر، برای شما اتفاق غیرمنتظره ای مثل بیماری و حادثه، از دست رفتن مدارک یا گم کردن چمدان رخ دهد؛ در چنین مواقعی چه باید کرد؟  بیمه سرمد با ارائه بیمه مسافرتی، تکیه گاه مطئمن شما در سفر است تا شما با آرامش و امنیت خاطر از سفرتان لذت ببرید.

اگر در طول مدت سفر، دچار بیماری یا حادثه شوید، هزینه درمان بیماری با توجه به قیمت بالای ارز، برای شما بسیار گران تمام می شود و ممکن است یک سرماخوردگی ساده، هزینه های سنگینی روی دست شما بگذارد.

با داشتن بیمه مسافرتی سرمد، ما هزینه های درمان شما را بر اساس قرارداد تا سقف 50.

000 یورو، پرداخت خواهیم کرد.

  این را به یاد داشته باشید که بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور است و یکی از مدارک موردنیاز برای اخذ ویزا از سفارت خانه کشورها است، اما حتی اگر الزامی برای تهیه آن وجود نداشته باشد، توصیه می شود برای جلوگیری از هزینه های سرسام آور در خارج از کشور، حتما این بیمه نامه را تهیه کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مسافرتی سرمد؛ ضمانت آرامش شما

بیمه مسافرتی سرمد؛ ضمانت آرامش شما