مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-13بين الملل

واکنش وزیر اطلاع رسانی یمن به اعدام یمنی ها در ریاض


وزیر اطلاع رسانی یمن ضمن محکوم کردن جنایت روز گذشته ریاض در اعدام افراد بی گناه از جمله دو اسیر جنگی یمن، اعلام کرد که این اقدام به دستور آمریکا صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آن که کمیته امور اسرای انصارالله یمن شب گذشته با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که در میان ده ها فردی که عربستان اعدام کرده دو اسیر یمنی به نام های حیدر الشوذانی و حاکم البطینی از رزمندگان انصارالله نیز وجود داشتند که ناعادلانه اعدام شده اند، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن نیز به این اعدام ها واکنش نشان داد.

وی طی پستی در توییتر نوشت: جنایت رژیم آل سعود در حق 81 نفر از جمله 41 نفر از ساکنان القطیف و 7 یمنی جنایتی بزرگ علیه بشریت است.

الشامی تصریح کرد: چنین جنایاتی، تنها با اراده و دستور آمریکایی ها انجام می شود و این امر، دموکراسی جعلی آن را برملا می کند.

همه می دانند که بن سلمان  بدون چراغ سبز آمریکا حتی به یک سفر تفریحی هم نمی رود .

کمیته امور اسرا در صنعاء، شب گذشته اعلام کرد که اعدام اسرای جنگی از سوی رژیم صهیونیستی، نقض کلیه قوانین و معاهده ها است و اعدام دو اسیر یمنی یعنی، البطینی و الشودانی، اقدام پرخطری است که عواقب وخیمی به همراه داد و نمی توان در قبال آن سکوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر اطلاع رسانی یمن به اعدام یمنی ها در ریاض

واکنش وزیر اطلاع رسانی یمن به اعدام یمنی ها در ریاض