مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-13اقتصادي

اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد


مراسم رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مشاور وزیر کشور در امور فناوری و معاون ایدرو در توسعه صنایع حمل و نقل برگزار شد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس - پروژه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل که براساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و بر پایه اتوبوس شهری آتروس توسعه یافته، با نام تجاری ای-آتروس (e-Atros) معرفی شده است.

این اولین اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران خودرو است که مطابق با استانداردهای بین المللی و فناوری های روز جهان به تولید رسیده و امروز در مراسمی، به عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل و با بالاترین ظرفیت باتری، به بازار حمل و نقل عمومی کشور معرفی شد.

‎بر این اساس، در این محصول از بهترین برندهای جهانی موتورهای الکتریکی با توان حداکثری 475 اسب بخار و گشتاور حداکثری 3500 نیوتن متر بهره گرفته شده تا عنوان پرقدرت ترین اتوبوس برقی ساخت داخل را به خود اختصاص دهد.

اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل در عین حال از بهترین برندهای جهانی باتری بهره می برد که با ظرفیت 350 کیلووات ساعت، بالاترین ظرفیت باتری را در میان اتوبوس های برقی ساخت کشور داشته و با کالیبراسیون انجام شده بر روی محصول به منظور استفاده بهینه باتری، امکان پیمایش 250 کیلومتر با هربار شارژ را خواهد داشت که از این نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد

اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد