مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-13اقتصادي

لوکس نشین ها چقدر مالیات دادند؟


مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی اعلام کرد: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده که تاکنون پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی تقریبا 200 میلیون تومان بوده است و برای مالیات خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد .

- مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی اعلام کرد: حدود 13 هزار واحد مسکونی لوکس شناسایی شده که تاکنون پرداخت مالیات در این زمینه کمتر از 100 نفر به ارزشی تقریبا 200 میلیون تومان بوده است و برای مالیات خودروهای لوکس نیز نزدیک به 2000 نفر معادل 12 میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.

  جهانگیر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرداخت مالیات بر خانه و خودروهای لوکس اظهار کرد: مالیات خودرو و خانه های لوکس در حال وصول است و از آنجا که در قانون دیده شده، صاحبان آن ها تا قبل از پرداخت مالیات امکان نقل وانتقال خانه و خودروهای خود را ندارند.

علاوه بر این، تا زمانی که مالیات هایی چون مالیات خانه خالی، خودرو و خانه های لوکس پرداخت نشود و یا اشتباه اطلاعاتی در روند شناسایی آن ها صورت گرفته و آن ها را به عنوان خانه خالی یا لوکس شناسایی کرده،حل نشود، این موضوع به عنوان بدهی مالیاتی در وضعیت مالیاتی صاحبان این خانه ها و خودروها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس نشین ها چقدر مالیات دادند؟

لوکس نشین ها چقدر مالیات دادند؟