مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-13سياسي

اختصاص بیلبوردهای فرهنگی شهر به پویش همدلی و مهربانی


معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص تمامی عرشه ها و بیلبوردهای فرهنگی سطح شهر به پویش همدلی و مهربانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تمام جهان نشان داد که انسان ها بیش از هر زمانی نیازمند ارتباط، همدلی و مهربانی هستند.

در واقع فاصله های ایجاد شده به واسطه قرنطینه های بلند مدت، همه مردم جهان را به ارزش و اهمیت همدلی و مهربانی بیشتر واقف کرد؛ بنابراین ما نیز سعی کردیم که با اختصاص دادن بیلبوردهای فرهنگی شهر به مبحث مهربانی و همدلی بپردازیم و بتوانیم گامی در راستای افزایش تعاملات اجتماعی برداریم.

قادری اظهار کرد: نوروز ایرانیان، نمادی مهم از همدلی، مهربانی و تعاملات اجتماعی مثبت و مفید است، بنابراین لازم است که این نماد مهم را در سنت ها و فرهنگ خود حفظ و نگهداری کنیم.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد: فرهنگ ما ایرانیان همواره بر معرفت خاصی استوار بوده است که بخش مهمی از آن حاصل تعاملات اجتماعی و توجه به همنوعان است.

حفظ این دیدگاه و معرفت موجود در پیشینه تاریخی ما، یک نیاز جدی است که باید به آن بیشتر توجه کنیم.

قادری خاطرنشان کرد: امیدوارم که سال پیش رو برای تمام مردم کشورمان سرشار از شادی، نشاط، همدلی و مهربانی باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر به عنوان یک تن واحد، از تمام سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیلبوردهای فرهنگی شهر به پویش همدلی و مهربانی

اختصاص بیلبوردهای فرهنگی شهر به پویش همدلی و مهربانی