مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-13پزشكي

ساخت صورت برای کودک 7 ساله شیرازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فوق تخصص جراحی اطفال و رییس بخش اتاق عمل بیمارستان آنکولوژی امیر با بیان اینکه احمد، پسربچه هفت ساله از ابتدای تولد در شیرخوارگاه و پرورشگاه اقامت دارد، گفت: دکتر ناصر نجمی، پزشک ساکن بلژیک از حدود یک سال و نیم گذشته پس از مشاهده تصاویر صورت احمد، به دعوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای جراحی و درمان این پسر هفت ساله به شیراز سفر کرده و عمل های مختلفی برای بهبود شرایط ناهنجاری سر و صورت بیمار انجام شده است.

حمیدرضا فروتن در مورد شرایط این بیمار توضیح داد: قسمت هایی از صورت، فک و حدقه چشم و قسمتی از لب های احمد به طور مادرزادی وجود نداشته است که در مراحل اولیه، قسمت هایی از لب ها ترمیم و جراحی شده بود.

او ادامه داد: برای مشکل چشم و استخوان اطراف حدقه و فک بیمار نیز سی تی اسکن انجام و پس از آن در بلژیک با حمایت دکتر نجمی، کار ساخت این قسمت ها انجام شده است.

فروتن جراحی این بیمار را اقدامی بزرگ در حوزه پزشکی خواند که با مشارکت پزشکان نجمی، رهسپار و قنبری جراحان فک و صورت، علی فروتن جراح پلاستیک، طاهری جراح مغز و اعصاب، بهزاد خادمی متخصص چشم و دکتر نادری متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدت 12 ساعت انجام شد و وضعیت چشم، صورت و لب بیمار به طور کامل بهبود یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت صورت برای کودک 7 ساله شیرازی

ساخت صورت برای کودک 7 ساله شیرازی