مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-13حوادث

سرقت، ترس و لرز به جان خانواده ها می اندازد/ کشف 20 تن مواد مخدر در تهران


سارقان علاوه بر اینکه مالی را به سرقت می برند، ترس و لرزی را هم به جان خانواده ها می اندازند که این موضوع اهمیت برخورد با آنان را به خوبی اثبات می کند.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سارقان علاوه بر اینکه مالی را به سرقت می برند، ترس و لرزی را هم به جان خانواده ها می اندازند که این موضوع اهمیت برخورد با آنان را به خوبی اثبات می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در دومین یاداره سرداران و بیش از 1500 شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، گفت: امروز به مناسبت 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا این مراسم را برگزار کردیم و من معتقدم که باید برای خانواده شهدا سنگ تمام گذاشت و بهترین هرچیزی را ارائه دهیم، هرچند که هیچ اقدامی جبران کننده ایثارگری ها و جانفشانی این عزیزان نمی شود.

رحیمی، شمار شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با احتساب شهدای عملیات و شهدای دفاع مقدس را 1558 تن اعلام کرد و گفت: ما خاک زیرپای خانواده شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.

مقام همه شهدا عالی و رفیع است.

رییس پلیس تهران به شهید رنجبر و شهید طاهری از شهدای پلیس در تامین امنیت اشاره کرد و گفت: ببینید شهید رنجبر چطور برای تامین امنیت مردم جانش را فدا کرد، شهید طاهری هم همینطور وقتی متوجه ناامنی در یکی از خیابان ها شد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت، ترس و لرز به جان خانواده ها می اندازد/ کشف 20 تن مواد مخدر در تهران

سرقت، ترس و لرز به جان خانواده ها می اندازد/ کشف 20 تن مواد مخدر در تهران