مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-13اجتماعي

یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان برگزار شد


یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان با حضور مسئولان استان و همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

- ایسنا/کرمان یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان با حضور مسئولان استان و همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

رضا رضایی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: در راستای ترویج فرهنگ شهادت تصمیم گرفته شد مراسم یادبودی برای مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و 3 شهید معلم حوزه تربیت بدنی برگزار شود.

وی افزود: شهید ایرانمنش شهید شاخص فرهنگی است که سه ویژگی مهم دارد، وی معلم، روحانی و شهید است و خداوند را شاکریم که همزمان با روز بزرگداشت شهدا توفیق برگزاری این مراسم دست داد.

رضایی عنوان کرد: شهدا با رفتنشان راه رستگاری را هموار کردند و بر ما لازم است قدر داشته های خود را بدانیم و آن چه که امروز به عنوان فرهنگ ناب محمدی داریم در جامعه جاری کنیم.

بر پایه این گزارش، یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان (شهیدان حمید ضیا، مسعود مختاری و قنبر بیگلری پور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان کرمان، رییس دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان برگزار شد

یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان برگزار شد