مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-13اقتصادي

کمک 3 میلیاردی خیران برای مرکز تخصصی توانبخشی قائم شهر


دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز تخصصی توانبخشی تحت حاد هلال احمر مازندران در قائم شهر گفت: تاکنون برای ساخت این مرکز بیش از 3 میلیارد تومان از منابع خیران و داوطلبان هلال احمر هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز تخصصی توانبخشی تحت حاد هلال احمر مازندران در شهرستان قائم شهر، اظهار کرد: نگاه جمعیت هلال احمر توسعه خدمات توانبخشی با هدف کمک به اقشار مختلف به ویژه طبقات نیازمند است و در این راستا تلاش داریم از ظرفیت خیران و نیکوکاران توانمند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی توانبخشی تحت حاد شهرستان قائم شهر از مراکز بزرگ و مهم در منطقه شمال کشور است، گفت: با تجهیز کامل این مرکز می توان خدمات ملی ارائه داد و  بستر تحقق این هدف فراهم شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه تاکنون برای ساخت این مرکز بیش از 3 میلیارد تومان از منابع خیران و داوطلبان هلال احمر هزینه شده است، تصریح کرد: بخش زیادی از خدمات هلال احمر محصول هم افزایی و مشارکت خیران و داوطلبان است که وظیفه خود می دانم از همه این عزیزان تشکر کنم.

وی گفت: جمعیت هلال احمر از جنس مردم و همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و مشارکت خالصانه مردم در فرآیند خدمت رسانی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 میلیاردی خیران برای مرکز تخصصی توانبخشی قائم شهر

کمک 3 میلیاردی خیران برای مرکز تخصصی توانبخشی قائم شهر