مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-13بين الملل

واکنش ها در عراق به حمله موشکی علیه دو مرکز موساد در اربیل


مقامات و چهره های سیاسی عراق از جمله مصطفی الکاظمی، مسرور بارزانی و مقتدی الصدر حمله موشکی شب گذشته به دو مرکز موساد در اربیل عراق را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس،  منابع رسانه ای عراق، بامداد امروز (یکشنبه، 13 مارس)، از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری صابرین نیوز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسراییل در اربیل در شمال عراق با موشک های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند .

اداره مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق نیز بامداد امروز اعلام کرد که شهر اربیل با 12 موشک بالستیک که از خارج از مرزهای عراق و به طور مشخص مرزهای شرقی شلیک شد هدف قرار گرفت و برخی از این موشک ها، به ساختمان شبکه ماهواره ای کردستان 24 اصابت کرد و این حمله هیچ تلفاتی برجای نگذاشت.

امید خوش ناو استاندار اربیل نیز با تایید حملات موشکی به اربیل گفت که هدف حملات مشخص نیست که آیا کنسولگری آمریکا بوده یا فرودگاه بین المللی اربیل.

ارتش عراق: نیروهای امنیتی تحقیقات را آغاز کردند پس از انتشار این خبر، گروه رسانه ای الاعلام الامنی عراق وابسته به ارتش این کشور با صدور بیانیه ای، حمله موشکی بامداد امروز به اربیل را تایید و اعلام کرد که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها در عراق به حمله موشکی علیه دو مرکز موساد در اربیل

واکنش ها در عراق به حمله موشکی علیه دو مرکز موساد در اربیل