مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-13ورزشي

تبیین اهمیت جایگاه جوانان به بهانه هفته جوان


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عمده مشکل جوانان در حال حاضر مربوط به حوزه اشتغال بوده چرا که اشتغال از اهمیت جدی برای این قشر برخوردار است.

- هادی شهبازی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت هفته جوان درباره اهمیت توجه به جوانان، اظهار کرد: با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه جانبه کشور، نیاز است تا روز جوان و هفته جوان را گرامی بداریم تا جایگاه جوانان و اهمیت آن ها در نظام اسلامی برای همه تبیین شود.

وی افزود: باتوجه به اسناد بالادستی و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تشکیل دولت انقلابی جوان و جهاد تبیین، نیاز است تا به حوزه جوانان اهمیت بیشتری داده شود تا مشکلات کشور به دست جوانان حل شود؛ به همین دلیل ولادت حضرت علی اکبر (ع) از روز 21 تا 27 اسفند هفته جوان نامیده شده تا اهمیت و جایگاه جوانان در این هفته تبیین شود تا همه مسئولان و مردم به این جایگاه اهمیت دهند.

این مسئول درباره نیاز جوانان، تصریح کرد: مشکلات جوانان در حال حاضر مربوط به حوزه اشتغال است و حل دغدغه جوانان موجب حل مشکلات دیگر همچون مسکن و ازدواج آن ها خواهد شد؛ از سویی دیگر رفع این مشکل جوانان، نیاز به نگاه جدی همه مسئولان امر برای برنامه ریزی درست و دقیق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اهمیت جایگاه جوانان به بهانه هفته جوان

تبیین اهمیت جایگاه جوانان به بهانه هفته جوان