مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-13اقتصادي

برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سرپل ذهاب


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب از برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سرپل ذهاب خبر داد.

- مظفر غلامی در گفتگو با محدودیت هایی ایجاد شده بود امسال گردشگر پذیری در شهر سرپل ذهاب صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سرپل ذهاب در حال حاضر فعالیت خود را در برای جذب گردشگر آغاز کرده و تمام دستگاه های اجرایی آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را خواهند داشت.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: به مناسبت ایام نوروز و افزایش گردشگران در این شهرستان نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات سرپل ذهاب در حال برپایی بوده تا به نحوی نمایانگر فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهرستان برای مسافران باشیم.

غلامی با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب نماد فرهنگ و شعور این شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش نسبی گردشگران از مردم سرپل ذهاب انتظار می رود در پذیرایی از گردشگران نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان سرپل ذهاب 2 مرکز بوم گردی برای پذیرش مسافران را دارد اما به دلیل عدم وجود هتل در این شهرستان به منظور جلوگیری از کمبود مکان برای اسکان مسافران 2 مدرسه با 25 کلاس برای اسکان دهی به مسافران در نظر گرفته شده که اولویت اول برای اسکان در مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سرپل ذهاب

برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سرپل ذهاب