مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-13سياسي

«جوان» نماد اراده قوی، ارزش ها و خوبی هاست/ در بستر جوانی «جوانمردی» هنر است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اولین نشانه جوانمردی را می توان در اذن میدان گرفتن حضرت علی اکبر (ع) از امام حسین (ع) مشاهده کرد که با جوانمردی فرمود ما از کشته شدن در راه خدا ترسی نداریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین در جشن اعیاد شعبانیه در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: خدای متعال درباره حضرت ابراهیم (ع) می فرماید جوانمردی به نام ابراهیم بت ها را شکسته است و توصیف حضرت ابراهیم جلوتر از اسمش آمده است و در حقیقت خدای متعال جوانمردی را همراه جوانی آورده است و جوانان ما به شدت به آن احتیاج دارند.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال در سوره مبارکه کهف نیز راجع به اصحاب کهف فرموده است آن ها یک عده جوانمرد بودند، به پروردگارشان ایمان داشتند و خدای متعال هدایتشان کرد و امروز هم عشق و محبّت حضرت علی اکبر جوانان مارا دورهم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: چه زمانی صفت الْفِتْیَهُ در جوانان ما گسترش می یابد؟ زمانی که رگه های جوانمردی در جوانی رسوخ کند، چراکه جوانی به تنهایی هنر نیست و انسان بعد از گذر ایام کودکی و نوجوانی وارد دوران جوانی می شود و زمانی هم این دوران تمام می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوان» نماد اراده قوی، ارزش ها و خوبی هاست/ در بستر جوانی «جوانمردی» هنر است

«جوان» نماد اراده قوی، ارزش ها و خوبی هاست/ در بستر جوانی «جوانمردی» هنر است