مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-13سياسي

آغاز دوره دانشجویی «جهاد اکبر» در مشهد


دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان گفت: دوره دانشجویی جهاد اکبر با حضور شخصیت های برجسته کشوری در مشهد در حال برگزاری است.

- امیرحسین پناهی در گفت وگو با در خصوص برگزاری بیستمین دوره دانشجویی جهاد اکبر، اظهار کرد: این دوره از روز گذشته 21 اسفندماه آغاز و تا 27 این ماه در مشهد ادامه، خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر به دنبال تحقق حکمرانی عادلانه و عالمانه هستیم باید جامعه و دانشگاه اصلاح رخ دهد، چرا که دانشجویان مهمترین عنصر تحول خواهی هستند و ما بر این اساس محتوای آموزشی بیستمین دوره جهاد اکبر را انتخاب کرده ایم.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان با بیان اینکه بیستمین دوره جهاد اکبر با حضور 500 دانشجو و مقام کشوری و لشگری برگزار می شود، افزود: هیأت رییسه مجلس، رییس و معاونان قوه قضاییه به این دوره از همایش دعوت که حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباسعلی کدخدایی از شورای نگهبان، ذبیح الله خداییان از قوه قضاییه، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی فرماندهان ارتش و سپاه در بزرگ ترین گردهمایی دانشجویی قطعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره دانشجویی «جهاد اکبر» در مشهد

آغاز دوره دانشجویی «جهاد اکبر» در مشهد