مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-13اقتصادي

مصرف طبق الگو شامل افزایش صورتحساب برق نخواهند شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در خصوص اجرای تعرفه جدید پلکانی برق که از ابتدای سال جدید اجرای می شود گفت: تمام مشترکانی که تا سقف الگوی مصرف انرژی، - برق مصرف کنند، شامل هیچگونه افزایش صورتحسابی نخواهند شد.

خلیل عوض زاده در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه فقط مشترکان پرمصرف در صورت عدم اصلاح مصرف خود از تعرفه افزایشی برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: اجرای تعرفه پلکانی برق با هدف اصلاح مصرف، مشترکان پرمصرف ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال نیز با ناترازی مصرف و تولید برق در کشور مواجه شویم لذا از تمام شهروندان سیستان و بلوچستان خواستارم تا با مدیریت درست مصرف برق و صرفه جویی کمک کننده صنعت برق در تامین انرژی پایدار تمام مشترکان کشور باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه به اقدامات انجام شده شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در برق رسانی به روستاهای این استان اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب فقط 33 روستا با مجموع 450 خانوار از نعمت برق برخوردار بودند که این عدد بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پنج هزار و 470 روستا رسیده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف طبق الگو شامل افزایش صورتحساب برق نخواهند شد

مصرف طبق الگو شامل افزایش صورتحساب برق نخواهند شد