مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-13سياسي

اخراج یک مامور متخلف شهرداری صدرا


سخنگوی شورای شهر صدرا در واکنش به درگیری  ماموران شهرداری این شهر با مالک متخلف باغشهری، گفت: مامور شهرداری صدرا به دلیل تماس فیزیکی با مالک متخلف باغ شهری اخراج شد.

- مهدی کشاورزی شامگاه شنبه 21 اسفند در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به فیلم درگیری انتشار یافته در فضای مجازی ماموران شهرداری با مالک متخلف یک باغ شهری گفت: متاسفانه در درگیری هفته گذشته ماموران گشت تخلفات واحد شهرداری صدرا با مالک یه قطعه زمین در حریم شهر صدرا یکی از مامور شهرداری صدرا به دلیل تماس فیزیکی مالک متخلف امروز اخراج شد.

او ادامه داد: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردمی مبنی بر وقوع ساخت وساز غیر مجاز در اراضی زراعی واقع در حریم شهر صدرا(اراضی زیتون 4)نیروهای گشت تخلفات شهرداری صدرا ساعت 17:30 روز چهارشنبه 18 اسفند با همراهی مامور نیروی انتظامی به محل وقوع تخلف جهت جلوگیری و توقف عملیات ساخت و سازغیرمجاز مراجعه م کنند که متاسفانه با توهین و تعرض مالک مواجه می شوند.

کشاورزی عنوان کرد: هر چند که وظیفه ذاتی گشت های تخلفات شهرداری جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز و ممانعت از تغییرکاربری خودسرانه اراضی حریم شهر است ولی حرکت خشن مامور شهرداری کاملا اشتباه بوده و همین امر باعث شد که شهردار صدرا در اقدامی فوری دستور اخراج نامبرده را صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج یک مامور متخلف شهرداری صدرا

اخراج یک مامور متخلف شهرداری صدرا