مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-13سياسي

روایت قالیباف از پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اذعان کرد در میان مسئولان ندیدم کسی همانند رهبر انقلاب دقیق و عمیق نسبت به هنر خصوصاً فیلم و سینما دغدغه مند و پیگیر باشد، - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اذعان کرد در میان مسئولان ندیدم کسی همانند رهبر انقلاب دقیق و عمیق نسبت به هنر خصوصاً فیلم و سینما دغدغه مند و پیگیر باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب در زمانی که اقدامات برای احداث باغ موزه دفاع مقدس را انجام می دادیم، بنده را فرا خواندند و تأکید کردند که یکی از کارهای اساسی در این حوزه این است که شما شهرک سینمایی در خور بسازید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه، 21 اسفند ماه با جمعی از عوامل فیلم سینمایی موقعیت مهدی دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: به همه افرادی که در ساخت این اثر ماندگار زحمت کشیده و خون دل خوردند خدا قوت می گویم؛ علیرغم اینکه مشغله کاری زیادی داشتم اما طی برگزاری جشنواره فیلم موقعیت مهدی را مشاهده کردم، انصافاً این فیلم از ابتدا تا آخر افراد را با خود همراه می کرد زیرا با روح و روان مردم سر و کار داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر قشری با هر نگاهی با این فیلم ارتباط برقرار می کند؛ با اینکه برخی زبان آذری بلد نیستند و شاید نگاه به زیرنویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت قالیباف از پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس

روایت قالیباف از پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت شهرک سینمایی دفاع مقدس