مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-12پزشكي

جراحی نادر پلاستیک روی صورت کودک ساکن پرورشگاه در شیراز


فوق تخصص جراحی اطفال و رییس بخش اتاق عمل بیمارستان آنکولوژی امیر از انجام یک عمل جراحی پیشرفته بر روی صورت پسر هفت ساله ساکن پرورشگاهی در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فوق تخصص جراحی اطفال و رییس بخش اتاق عمل بیمارستان آنکولوژی امیر از انجام یک عمل جراحی پیشرفته بر روی صورت پسر هفت ساله ساکن پرورشگاهی در شیراز خبر داد.

دکتر حمیدرضا فروتن شامگاه شنبه 21 اسفند با بیان اینکه احمد پسربچه هفت ساله از ابتدای تولد در شیرخوارگاه و پرورشگاه اقامت دارد، به خبرنگاران گفت: دکتر ناصر نجمی پزشک ساکن بلژیک از حدود یک سال و نیم گذشته پس از مشاهده تصاویر صورت احمد، به دعوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای جراحی و درمان این پسر هفت ساله به شیراز سفر کرده و عمل های مختلفی برای بهبود شرایط ناهنجاری سر و صورت بیمار انجام داده است.

وی در مورد شرایط این بیمار توضیح داد: قسمت هایی از صورت، فک و حدقه چشم و قسمتی از لب های احمد به طور مادرزادی وجود نداشت که در مراحل اولیه، قسمت هایی از لب ها ترمیم و جراحی شده بود.

این پزشک فوق تخصص ادامه داد: برای مشکل چشم و استخوان اطراف حدقه و فک بیمار نیز سی تی اسکن انجام و پس از آن در بلژیک با حمایت دکتر نجمی، کار ساخت این قسمت ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی نادر پلاستیک روی صورت کودک ساکن پرورشگاه در شیراز

جراحی نادر پلاستیک روی صورت کودک ساکن پرورشگاه در شیراز