مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:222022-03-12فرهنگي

جایگاه انجمن های فرهنگی و هنری در گیلان تقویت می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رخوت در انجمن ها سبب پراکندگی فعالان فرهنگی و هنری می شود، گفت: جایگاه انجمن ها تقویت و از فعالیت آنها حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی عصر شنبه در عصر شعر پیشواز بهار که همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار شد با اشاره به اینکه این محفل ادبی با محوریت بزرگداشت این شاعر بزرگ ایرانی برگزار شده است، اظهار کرد: انجمن شعر و ادب شهرستان رشت با حضور یک جوان رویکرد جدیدی یافته است.

وی در ادامه به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: قرار است به معنای واقعی قدرت، استقلال، صلابت انجمن های فرهنگی و هنری به آنها بازگردانده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه توزیع بودجه و امکانات هر چند اندک این اداره کل و اجرای برنامه ها قطعاً از درگاه انجمن ها انجام می شود، گفت: انجمن های فرهنگی و هنری پل ارتباطی میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری استان است.

وی با اشاره به اینکه انجمن های فرهنگی و هنری مرکز ثقل، اجتماع و تجمع هنرمندان هستند، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت ها و برنامه های این انجمن ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه انجمن های فرهنگی و هنری در گیلان تقویت می شود

جایگاه انجمن های فرهنگی و هنری در گیلان تقویت می شود