مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-12سياسي

مطالبات بانوان فقط احداث پارک بانوان نیست


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه توانمندسازی، باید بانوان دیده شوند و فقط با احداث پارک بانوان نمی توان مطالبات زنان را پاسخ داد.

- فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین با تبریک هفته جوان اظهار کرد: برای اینکه شور و نشاط جوانی را بیش از پیش نشان دهیم نیاز است برای نوروز یک برنامه ریزی ویژه داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه ها واقعاً باید از جوانها در قالب سمن، مشاوران جوان، نشست های تخصصی با جوانان و پذیرش ایده ها استفاده کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با استفاده از جوانان، مدیرپروری کنیم تا به روزی نرسیم که برای یک مسئولیت با زره بین دنبال مدیر باشیم.

وی با بیان اینکه فقط یک خانم و به عنوان عضو ناظر در شورای برنامه ریزی استان حضور دارد و این فاجعه است، اضافه کرد: در حوزه توانمندسازی، باید بانوان دیده شوند و فقط با احداث پارک بانوان نمی توان مطالبات زنان را پاسخ داد.

محمدبیگی عنوان کرد: اگر واقعاً به فکر بازیابی هویت دختران خود نباشیم خانه و خانواده و در واقع جامعه خواهد سوخت و نیاز است تصمیم جدی گرفته شود تا از ظرفیت بانوان در شورای برنامه ریزی استان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات بانوان فقط احداث پارک بانوان نیست

مطالبات بانوان فقط احداث پارک بانوان نیست