مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-12اقتصادي

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح سراسری نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در کیلومتر 98 محور اردبیل پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم اله وثوقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح مهم در استان اردبیل نیز در کیلومتر 98 محور اردبیل - پارس آباد در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر از 25 اسفند تا 15 فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی افزود: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع های خدماتی رفاهی، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی از جمله اهداف اجرای این پویش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر آن، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران اسلامی در استان های مختلف و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیرهای منتخب از جمله اهداف دیگر اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان اردبیل

اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان اردبیل