مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-12سياسي

نظارت ویژه راهداری در ارتقای خدمات رسانی سفرهای نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای، نظارت ویژه ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی عصر شنبه در جلسه بررسی آغاز سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار کرد: طرح سراسری نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در کیلومتر 98 محور اردبیل - پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح در استان اردبیل نیز در کیلومتر 98 محور اردبیل – پارس آباد در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر از 25 اسفند تا 15 فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان از خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع های خدماتی رفاهی، ارتقا دانش عمومی جامعه در زمینه ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران اسلامی در استان های مختلف و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیرهای منتخب را از جمله اهداف اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه راهداری در ارتقای خدمات رسانی سفرهای نوروزی

نظارت ویژه راهداری در ارتقای خدمات رسانی سفرهای نوروزی