مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-12سياسي

ارفاق برای 4 هزار زندانی در زنجان


رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی 4 هزار و 118 زندانی از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت های ارفاقی قانونی و مجازات های جایگزین حبس گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران از آزادی 4 هزار و 118 زندانی از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت های ارفاقی قانونی و مجازات های جایگزین حبس گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 4 هزار و 118 زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های ارفاقی قانونی و مجازات های جایگزین حبس گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه کاهش جمعیت کیفری زندان ها را به عنوان یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و گفت: قضات و مسئولان قضایی نیز باید با بازدید های مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل های صادره اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارفاق برای 4 هزار زندانی در زنجان

ارفاق برای 4 هزار زندانی در زنجان