مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-12اقتصادي

مخالف واردات نیستیم/ برابری شرایط تولیدکننده داخلی و خارجی ضروری است


جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران ضمن تاکید بر اینکه طرح ساماندهی واردات پوشاک، کیف و کفش، پای تمامی برندهای خارجی اعم از مرغوب و نامرغوب را باز خواهد کرد و بازار داخل را در اختیار کالاهای خارجی قرار می دهد، - جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران ضمن تاکید بر اینکه طرح ساماندهی واردات پوشاک، کیف و کفش، پای تمامی برندهای خارجی اعم از مرغوب و نامرغوب را باز خواهد کرد و بازار داخل را در اختیار کالاهای خارجی قرار می دهد، برابری شرایط بین تولیدکننده داخل و خارج را ضروری دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جامعه مدیران و متخصصان صنعت کیف و کفش ایران معتقدند این صنعت طی سال های گذشته با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده است.

در 17 سال اخیر حجم کفش های چینی و کفش های مانده در انبارهای وارداتی، صنعت را به شدت مورد آسیب قرار داده است.

اما به مرور زمان فرهنگ سازی صورت گرفت و مردم متوجه شدند که شمایل در ظاهر زیبا اما ارزان قیمت با مواداولیه بی کیفیت و ضایعاتی درست شده است که سلامت مصرف کننده را به خط بیاندازد.

در پی این موضوع تولیدکنندگان داخل، اقدام به تولید محصول باکیفیت، قیمت مناسب و با حجم بالا کردند و به سمت فناوری های جدید روی آوردند و تولید کفش های مرغوب و فاخر در شهرهای تبریز، تهران، قم، اصفهان و سایر استان های ایران گسترش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف واردات نیستیم/ برابری شرایط تولیدکننده داخلی و خارجی ضروری است

مخالف واردات نیستیم/ برابری شرایط تولیدکننده داخلی و خارجی ضروری است