مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-12سياسي

تقدیر دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی


دادستان تهران در جلسه کمیته رفع اطاله دادرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، از عملکرد نواحی فعال در کاهش آمار پرونده های مسن و سایر شاخص های عملکردی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جلسه ادواری کمیته رفع اطاله دادرسی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و معاونان ستادی و قضایی و سرپرستان نواحی 32 گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران با دستور بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و معوق و علل اطاله دادرسی در برخی از شعب و نواحی و اتخاذ راهکارهای لازم برای تسریع در رسیدگی ها برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش آماری عملکرد دادسراهای تهران در بهمن ماه 1400 در حوزه های ورودی پرونده ها، کاهش موجودی، میزان پرونده های مختومه، میزان کاهش پرونده های مسن، درصد استفاده از ابلاغیه الکترونیک و … و مقایسه آن با آمار ماه گذشته، اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی 1400 و میانگین کشوری از سوی معاون نظارت وبازرسی دادستانی تشریح شد.

در ادامه دادستان تهران با توجه به محتوای گزارش فوق از سرپرستان آن دسته از نواحی که با شاخص های عملکردی فاصله غیرقابل قبولی داشتند در مورد عملکردشان توضیح خواست و دستورات و تذکرات لازم را برای بهبود روند امور صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی

تقدیر دادستان تهران از دادسراهای فعال در کاهش اطاله دادرسی