مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-12سياسي

توجه سروده های شاعران نامی ایران به نیکوکاری


دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری، با بیان اینکه شاعران نامی ایرانی همواره توجه ویژه ای به نیکی و نیکوکاری در سروده های خودشان داشته اند، اضافه کرد: - در ایامی که همه اقشار مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، خودمان باید همدیگر را یاری کنیم.

سومین محفل شعرخوانی نیکوکاری از سلسله محافل نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری امروز در محل خانه تاریخی میرزا کوچک خان جنگلی، واقع در شهر رشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسمین محمدمهدی خانمحمدی، دبیر جشنواره ملی شعر نیکوکاری در ابتدای این محفل با اشاره به اهداف جشنواره اظهار کرد: مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) با مشارکت تعدادی از مجموعه های فرهنگی کشور همچون حوزه هنری انقلاب اسلامی از بهمن 1400 به برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری اقدام کرده است تا از ظرفیت ادبیات و شعر برای ترویج و تعمیق فرهنگ نیکوکاری در کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه نیکوکاری می تواند به بهبود و تسلی دردهای انسان کمک کند، افزود: جشنواره ملی شعر نیکوکاری تاکنون در دو شهر قم و کرمان به برگزاری محفل شعر نیکوکاری با حضور شاعران برجسته کشور اقدام کرده است.

امروز نیز توفیق داریم تا در شهر زیبای رشت و در خانه تاریخی میرزا کوچک جنگلی، سومین محفل نیکوکاری را با حضور شاعران ممتاز استان گیلان برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه سروده های شاعران نامی ایران به نیکوکاری

توجه سروده های شاعران نامی ایران به نیکوکاری