مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-12پزشكي

44 درصد تست های PCR خوزستان مثبت اند / وضعیت، شکننده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مثبت شدن 44 درصد تست های PCR در خوزستان، گفت: این مساله نشان می دهد هنوز ویروس فراوانی در طبیعت در حال چرخش است و وضعیت، - شکننده است.

دکتر سید محمد علوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (21 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته های گذشته موج ششم بیماری در دنیا و ایران و موج پنجم در خوزستان رخ داد که اکنون در حال خروج از آن هستیم.

وضعیت، نسبتا خوب است و کشورهای غربی و خاورمیانه در حال خرج از موج هستند اما در کشورهای جنوب شرقی آسیا موارد بیماری افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت کنترل مرزها، افزود: در برخی از کشورها از جمله ترکیه مجددا روند بیماری سیر افزایشی داشته است؛ با توجه به هم مرز بودن با ترکیه و ترددهای زیاد با این کشور، مرزها می توانند نقطه آسیب پذیر ما باشند و این بیماری که احتمالا سویه BA.

2 باشد، وارد کشور شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان نیز گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، میزان پوشش واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان که بسیار رتبه پایینی داشت، به 95 درصد رسیده است بنابراین می توان پوشش واکسیناسیون را در نقاطی که پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد تست های PCR خوزستان مثبت اند / وضعیت، شکننده است

44 درصد تست های PCR خوزستان مثبت اند / وضعیت، شکننده است