مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-12سياسي

تخریب بنا های غیرمجاز در حریم سد البرز/ 70 درصد حریم محیطی سد آزادسازی شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اکبری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و براساس گزارش رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی وجود این بنا های غیر مجاز مانع از آبگیری سد بوده و خطرات و حوادث جانی و مالی را برای ساکنین بدنبال داشته و تخریب این سازه .

- رییس کل دادگستری استان مازندران از تخریب بنا های غیر مجاز در حریم سد البرز در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام اکبری گفت: با پیگیری های صورت گرفته و براساس گزارش رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی وجود این بنا های غیر مجاز مانع از آبگیری سد بوده و خطرات و حوادث جانی و مالی را برای ساکنین بدنبال داشته و تخریب این سازه های غیر مجاز باعث پیشگیری از بروز حوادث خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری در ادامه افزود: سد البرز بالغ بر 750 هکتار حریم محیطی دارد و یکی از مهم ترین سد های استان مازندران برای تامین آب شرب شهر های بابل، بابلسر، سیمرغ، قائم شهر، جویبار، فریدونکنار و محمودآباد و همچنین تامین کننده آب کشاورزی و در آینده نزدیک نیز تامین کننده انرژی است.

عالی ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی رییس حوزه قضایی سوادکوه شمالی 70 درصد حریم محیطی سد با کمک و همیاری مردم و هوشیاری روستا های اطراف، آزادسازی شده است و 30 درصد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنا های غیرمجاز در حریم سد البرز/ 70 درصد حریم محیطی سد آزادسازی شده

تخریب بنا های غیرمجاز در حریم سد البرز/ 70 درصد حریم محیطی سد آزادسازی شده